supertginatorns.blogg.se

Hej! Här är min blogg läs den på egen risk....

Heisan min blogg!

Publicerad 2014-11-10 21:38:57 i Allmänt,

jaaaa jag har inte varit så aktiv här nu på de senaste men asså det har inte hänt massa undertiden jag har varit borta. Jag tänkte berätta lite om min dag eller aaa några av mina dagar vi kan börja med i fredags.
Jag vaknade gick till skolan och sedan efter skolan kom jag hem hade ett konstigt telefon samtal med en vän och sedan så kom min pappa och hämtade mig här hemma.
Vi åkte till min pappas hus och där passade jag min lillasyster och jag chillade.
På lördagen så åkte vi till ett köpcentrum och köpte en hårtork och 1kg godis och hundmat och mat :3
Sedan så åkte vi hem och grillade. 
Efter middagen så kollade jag, min pappa och min syster på en film, den var rolig :3 
Sedan så gjorde jag inte så mycket.
På söndagen så var det "farsdag" så jag gav min pappa tre choklad kakor i present och klockan två så åkte vi på lunch hos min farmor och farfar i Göteborg, det var också roligt :D
jaaaa det var min helg :3 
just de jag glömde nästan att skriva om idag :) 
jo idag har jag varit på skola och slagverksansambel på skolan så gjorde jag mycket eller aaa, men iallafall på slagverksansambelen så spelade vi marimba och jag lärde mig ett nytt trummkomp på congas det var också väldigt bra för då kan man leka mera med musiken :D
Japp det var en kort sammanfattning om vad som har hänt senaste tiden 
 
aaaa men ni får ha de så bra då, så skriver jag när jag orkar :D ///Whilliam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela