supertginatorns.blogg.se

Hej! Här är min blogg läs den på egen risk....

Ha hallå! Tänkte beräta lite om min dag :D

Publicerad 2014-11-03 21:15:34 i Allmänt,

Jo ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kan ju berätta lite om vad som hände idag :3
 
Dagen började med att jag vaknade klockan 7 på morgonen och jag ville inte gå upp, Efter de så gick jag in och åt frukost och efter de så åkte jag till skolan.
På skolan idag hade de börjat en ny kille i klassen, de var spänande. Det dåliga var att jag var trött hela dagen och jag pratade inte så mycket alla.
Men senare på dagen så åkte jag bussen in till stenungsund och spelad marimba med en slagverksansambel, de va as kul.
Sedan så åkte jag och ja jag gjorde inte så mycket hehehe, aa men jag ska nog sluta skriva nu. Ha de så bra då, så hörs vi nån annan dag :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela